20 de motive pentru a folosi Google AdWords

Articol publicat in: Tehnologie


Auzi frecvent de Google Adwords, dar nu îi cuno?ti în totalitate beneficiile?
Ne-am propus s? adun?m în aceste articol câteva motive relevante pentru a folosi Google AdWords.
Sunt motive simple, iar avantajele propuse sunt general valabile:

1. Pl?te?ti doar atunci când cineva a dat click pe reclama ta.
2. Po?i cump?ra un click începând de la 1 cent (chiar 1 ban, în func?ie de moneda folosit?).
3. Nu exist? sum? minim? care trebuie investit? (se percepe totu?i o tax? de activare, de $5).
4. Peste 95% dintre românii care caut? pe internet folosesc Google.
5. Reclama ta este vizibil? instant pe prima pagin? din Google, cu costuri ?i eforturi minime.
6. Ai control total asupra bugetului alocat zilnic/lunar/anual.
7. Po?i alege s? creezi o campanie targetat? numai pentru anumi?i utilizatori, în func?ie de criterii geografice.
8. Po?i alege intervalele orare când dore?ti ca reclamele tale s? fie afi?ate, dac? ?tii c? probabilitatea ca un client s? ajung? pe site este mai mare la orele respective (de exemplu po?i afi?a reclama ta numai între orele 09:00 ?i 17:00)
9. Po?i afi?a reclama ta vorbitorilor unei anumite limbi.
10. Sistemul de licita?ii este îmbun?t??it de folosirea scorului de calitate , care reprezint? o m?sur? a relevan?ei. Acest lucru se traduce prin faptul c? reclama ta poate fi afi?at? înaintea altei reclame, chiar dac? cineva pl?te?te mai mult decât pl?te?ti tu. De ce? Pentru c? reclama ta este mai relevant?.
11. Po?i pl?ti pe 1000 de afi??ri, po?i pl?ti pe click ?i po?i pl?ti în anumite condi?ii pe conversie
12. Po?i s? publici anun?urile tale în peste 450 de site-uri din România – Google acoper? mai multe siteuri decât toate agen?iile
13. Po?i s? faci reclam? pe Gmail, Facebook, Linkedin, Netlog ?i o gr?mad? de alte site-uri interna?ional importante.
14. Construc?ia campaniei, planificarea ?i gestionarea campaniei se realizeaz? cu costuri mai reduse decât pentru alte tipuri de planificare de campanii media online.
15. Google este cel mai puternic motor de c?utare în România ?i este folosit de peste 60% din targetul lumii.
16. Sistemul este anti-fraud?.
17. Po?i crea landing pages cu formular, în care s? calculezi exact costul pe conversie.
18. Po?i face teste multivariabile pe anun?, identificând anun?ul cel mai performant.
19. Mecanismul de tracking al vizitatorilor este Analytics, realizat tot de Google
20. ?i cel mai important este c?: reprezint? solu?ie ideal? pentru bugete pe perioade de criz?

Închei aici expunerea motivelor ?i lansez invita?ia deschis? de a completa cele de mai sus cu p?rerile ?i cuno?tin?ele voastre. Fiecare completare va ap?rea al?turi de numele celui care a f?cut-o, iar noi v? vom fi recunosc?tori.

Acest articol a fost publicat În weblog. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)